Monday, December 08, 2008

Resident Evil : Degeneration

Baiohazâdo: Dijenerêshon - Makoto Kamiya 2008

Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et juba poolteist nädalat on mul olnud kange kihu taasmängida Resident Evil 4-ja. Tegemist oli paar aastat tagasi minu jaoks aasta mänguga ja kuigi kunnimad pelamisässad heitsid ette lihtsust tänu kurjamite šabloonlikule käitumisele, siis minu jaoks oli peli just paraja raskusastmega. Ettevaatlik ja rahamaias nagu ma olen, mängisin pea igat momenti 3-4 korda läbi, et saada parim tulemus laibasaagis ja padrunite kokkuhoius. Lõpetades oli mul kohver meditsiinist pungil ja kõikide tulirelvade padruneid kasvõi revolutsiooni armee varustamiseks. Kunagi olin mänginud natuke ka esimest osa ja hiljem esimese osa directors cut´i, siis teist mõned tunnid teist osa cheat´idega, ehk mul oli juba mängu alul bazooka käes ja zombiesid lendas ribadeks hordide viisi, väheke ka Code Veronicat ja Nemesist DC-l, nii umbes paarikümne pildi jagu ning proovisin kätt ka Survivor´iga, murdes tankina läbi mängu kuni elud ja kuulid lõppesid, hiljuti aga sai veel neljandat ka Wii-l proovida mis lõppes täieliku fiaskoga, sest PS-i pult on rohkem mu käe sõber kui Wii oma. Kevadel ilmub viies osa ja arvatavasti tuleb sammud elektroonikakaupluse poole seada, sest kenad promotrailerid tunduvad küll üht PS3-e väärt olema. Kolmedimensiooniline arvutifilm oli etteaimatavalt nõrk, kuid minus polnud jaksu uudishimule vastu panna ja vaadatud see sai. Välimuselt normull, selline mängulõikude tasemel, kuid sisu pakkus liialt palju laterdamist viiruse teemadel ja liiga vähe bullet-in-the-brain actionit. Kohati hüppas mängufiil sisse, kujutasin, ette kuidas ise oleks tegelasi juhtida läbi hiigellaboratooriumi koridoride, killida väljakargavaid nakatunuid ja hiljem põhijõletisega lagunevas majas duelli pidada. Kuna aga ise pulti näppida ei saanud, oli igav. Üleeile pandi meile uus riiul elutuppa püsti ja täna selgus, et kallis kaasa ei luba mu Resident Evil collectors-item pulti sinna asetada, vaid käskis keldrisse viia, kuna verepritsmetega mootorsaag ei pidavat filosoofilise kirjanduse ja euroopa filmikunsti DVD pärlitega ühte sobima. No ma ei tea, lastele küll meeldib ja endal oleks ka uhke külaliste ees eputada, loodan, et kena juhtimispult pääseb keldripagulusest ja saab säravalt raamaturiiulis troonida. 1,5/5
Kaasa uneajal salaja tehtud fotod puldi väärilisest kohast riiulil.

8 comments:

Sander said...

Ei olnud suurem asi, aga vähemalt Capcom näib hoolivat resident evil fännidest. Endal on Nemesis siiani lemmik olnud, see tõigi mind mänguseeria juurde. 1 oli ka super, 4 kahtlemata väärt aasta mängu tiitlit, tegin ka seejuures täiuslikult asja läbi ja raskustaseme üle pole midagi vinguda. 5 tuleb ka nüüd 3 kuu pärast, et peaks huvitav olema. Lahe item sul seal riiuli peal, naisele maini, et kujutab idamaise mõttelaadi vaimset võidukäiku. : )

Trash said...

He he! Eks proovin pehmeks rääkida.

See viies tundub neljanda sarnane olevat ja mina ütlen, et hea, sest samalaadne seiklus teiste kulissidega kõlbab mulle suurepäraselt.

Aga mida arvavad mu blogi külastavad professionaalsed puldipigistajad?

Kristo Nikkolo said...

Resident Evil IV mängisin ma sellel kevadel läbi. Täpselt minu jaoks mõeldud mäng.

Üsnagi huvitavad olid ka need after-story'd.

Ja see Resident Evil Degenration on hetkel üks väga-väga populaarne torrent.

Trash said...

Võib vabalt ka kehvemal meediakandjal ära vaadata, film ju suva.

Võibolla oli boonuste hulgas leiduv Screamers 2 trailer üldse parim kogu kompatist, nüüd tean mis filmi taas oodata.

Ulmeguru said...

Kas «Battlestar Galactica» on filosoofiline kirjandus või Euroopa filmikunsti DVD-pärl?

Trash said...

BSG on Harglalt laenatud ning ei kuulu riiuli tavavarustuse hulka. :)

senbudism said...

filmina oli täiesti kobe, eriti vastu nendele ajuvabadele RE Jojovichi filmidele.

RE4 oli RE ainult nime poolest, survival horror see kindlasti polnud, vaid mingi totakas "kogu kuule ja lase kõik maha" jura, mõttetu storyline ilma Umbrellata ja viies osa tõotab ka ilge kräpp tulla, mingid neegrid sprindivad uzidega ringi.

Trash said...

No mulle meeldis neljas. Milla-tüdrukuga filmid pole aga kunagi istunud, ikka suvalised käkid kõik kolm.