Thursday, December 18, 2008

Living On Video : Music Videos From Synth Underground

Living On Video: Music Videos From Synth Underground 2004

1 Soviet - Commute
2 Freezepop - Stakeout
3 Blow-Up - Fly With Me
4 NASA - Back To Square One
5 Cosmicity - Technology
6 ElectroSquad - Envy
7 NukleoN - Homewrecker
8 Moulin Noir - Maria Calling
9 Ganymede - Daylight
10 Neuroactive - Space Divider
11 T.H.E.M. - Here We Go
12 Neuropa - Lifeline
13 Fr/Action - Vigilante
14 B! Machine - In Thrall
15 Null Device - The Sad Truth
16 Gary Flanagan - Summertime
17 AXOE - Calling
18 Blue Audio - This Is The Way
19 The Peoples - Kaleidoscoping Eyes
20 Brave New - World Drug (Live)Tegu kogumikuga kuhu mahutatud maailma eripaigus tegutsevate bändide poolt saadetud promovideod sündipopi ja electro-muusika valdkonnast. No videoid oli oma klišeelikuses ning amatöörlikuses lausa valus vaadata, kuid lood ise see-eest meeletult ilusad, just sellise kergelt toore soundiga mis süütult naivistlikult mõjub ja koheselt sümpaatiat tekitab. Ausõna, kui ma muidu uue muusika peale alati nina kirtsutan, siis seda kogumikku kuulates meeldisid paari biiti väljajättes pea kõik esinejad. Nukrad ja kaunikõlalised lood, just sellised nagu korralik süntesaatoripop olema peab.

6 comments:

Anonymous said...

Ma küll kuulan tohutult uut musa. Vana ka muidugi. 2008 tuli ikka sitta kanti häid asju.
Sinu bändidest ma ei teadnud igatahes mitte ühtegi. Miks? Sest mulle meeldib hoopis teistsugune musa.

L.

Trash said...

Selge! Testsugune musa, teistsugune pusa ja teistsugused sokid.

Ulmeguru said...

Kas see on miski Rootsi kogumik?

Mulle on siit tuttavad vaid NASA, Moulin Noir, Neuroactive ja see viimane kui see nimi on Brave New World...

Tõsi, paarist-kolmest loost enam tean ma vaid Neuroactive'i loomingut...

Ulmeguru said...

Ahjaa, Cosmicity on ka mul kodus paari looga esindatud...

Trash said...

Ahjaa, päris koomiline on üks Kanada hiinlaste punt, tüüp laulab kena elektroonilise loo taustaks tuntava hiina aksendiga. Nunnu!

Ja seda NASA lugu teadsin mina ka. Ainsana kogumikult.

Trash said...

ST. Lugusid oli mujalt ka kui rootsist.