Tuesday, November 25, 2008

Laibach - Volk Dead In Trbovlje

Volk Dead In Trbovlje (2008)

Live In Trbovlje:

1. Germania
2. America
3. Anglia
4. Rossiya
5. Francia
6. Italia
7. Espana
8. Yisra'el
9. Turkiye
10. Zhonghua
11. Nippon
12. Slovania
13. NSK
14. Tanz Mit Laibach
15. Alle Gegen Alle
16. Du Bist Unser
17. Hell: Symmetry
18. Achtung!
19. Das Spiel Ist Aus
20. Laibach MedleyScreens and videos:

21. Germania (Screen)
22. Anglia (Video)
23. Rossiya (Video)
24. Francia (Screen)
25. Espana (Screen)
26. Turkiye (Video)
27. Zhonghua (Screen)
28. Nippon (Screen)
29. Slovania (Video)
30. Vaticanae (Screen)

Bonus material:

31. Volk Tour Medley

Rene13 just hiljuti kirjutas Rada7 foorumis, et lõpuks ometi on ta Laibach´i "Volk" plaadist aru saama hakanud. No minul käib see siiani üle jõu kuigi püüdsin seekord isegi live ning videopildiga koos neid hümne läbi seedida, kuid lõpuks tundusid kontserdil esitatud WAT´i lood ikka parematena.

6 comments:

Lauri said...

Äh, mõni reede või laupäeva õhtul major laksu pool paari-kolme pudeli viinaga, küll sa aru saama hakkad.
Tõsi küll, ma ise haukuvat saksakeelset marsimusa üle 5 mintsa ei suuda taluda, ja siis ka äärmiselt vaikselt ainult. Aga küll midagi välja mõtleb

Trash said...

Ega ma nüüd seda plaati ei vihka ega midagi, lihtsalt teised albumid tunduvad paremad olevat. Homme võtan plaadi tööle kaasa ja kuulan veelkord, järsku kõlksatab ka ilma viinata.

Ulmeguru said...

Raisk!

Kui kodanik Prügi suudab mulle töötava koopia teha, siis...

Anonymous said...

...siis sa talle Estconil peksa ei anna?


L.

Ulmeguru said...

Ei annaks ka mittetöötava koopia puhul... Trash on tore poiss ja on leidnud mulle niipalju filme üles, mida ma kunagi/enam näha pole lootnud...

Trash said...

Saad minu oma, sama mida vaatasin, kuna ega enam kunagu uuesti ülevaadata kavatse. Laibach´i videokogumik käib vast veel paar korda masinas ning Divides States on seni nägemata.