Sunday, November 16, 2008

D.R.I. - Live at the Ritz:N.Y.C. Crossover World Tour

1. Intro
2. The Five Year Plan
3. Redline
4. The Explorer
5. Karma
6. Soup Kitchen
7. Madman
8. Couch Slouch
9. Fun 'N Games
10. Yes Ma'am
11. Reaganomics
12. Commuter Man
13. Tear It Down
14. No Religion
15. Probation
16. Oblivion
17. Go Die
18. Argument Then War
19. Nursing Home Blues
20. CreditsPROMOTIONAL VIDEO CLIPS:

21. Suit And Tie Guy
22. Beneath The Wheel
23. Abduction
24. Acid Rain
25. Syringes In The Sandbox

PROMOTIONAL CLIPS FROM "D.R.I. LIVE"

26. The Application
27. Kurt's Narriative
28. The Five Year Plan

Järjekordne taaskohtumine lapsepõlvelemmikuga. Suurepärane bänd mis segas punk-hardcoret thrash-metaliga, ehk viljeles niinimetatud crossover´it ning tulemus rahuldas alati mõlema stiili austajaid.
Dirty Rotten Imbeciles.

12 comments:

paranoiadisco said...

Lemmar crossover mul Municipal Waste. Soovitan kuulata!

Trash said...

Tundub päris värske bänd olevat, panin 2007 ja 2008 tirima.

paranoiadisco said...

Hazardous Mutation (2005) soovitaks vist kõige rohkem. Aga eks uuemate plaatidega saab ka maigu suhu...

Trash said...

Proovin seda The Art Of Partying albumit homme, täna juba hilja müristada.

Anonymous said...

Mulle ka Municipal Waste täitsa meeldib, kuigi ma olulisemalt aeglasemat musa hindan.
Art of Partying minu arust kõvasti parem kui Hazardous Mutation.

Sadistic Magician....


L.

Trash said...

mIS bände kõiki sina ka ei tunne, aina imesta.

edasi said...

ma ka just hiljuti asunud uurima 80ndate thrashi ja kõige hullemad asjad tulid ikkagi Lõuna Ameerikast - Sextrash, Graf Spee, Vulcano, Reeincarnacion jne...

Trash said...

Uurime, uurime...kuigi jah, isegi kui leian pole korralikult aega kuulata.

paranoiadisco said...

Art of Partying on juba suurema träsa maiguga kui vanem kraam ning eelistan seetõttu näiteks Hazardous Mutation'it. Kuid ega uus ka külmaks ei jäta...

Smoking your weed
Smashing your face
Municipal Waste is gonna fuck you up!

Anonymous said...

Seepärast mulle ilmselt rohkem meeldibki. Trässi vastu pole mul midagi, punk aga on alati iiveldama ajanud.

L.

kanenas said...

amazing video

Trash said...

Great stuff indeed! :)