Sunday, February 28, 2010

Khlyst - Chaos Live

Khlyst - Chaos Live 2008

1. 2006 Hydra Head CMJ showcase in New York City

Naislaulja meenutas välimuselt veidi Bram Stockers Draculast tuttavaid vampiirifuuriaid, samasugune valge pärlitega ajastumoodi järgiv kleit ja soeng ning kui suu lahti tegi, tuli sealt sellist luud ja liha läbistavat kriiskamist, et päris vampiirilegi annaks silmad ette. Muud muusikaud olid tasasemad tüübid. Mitte just koheselt südamesse pugev, kuid täitsa kuulatab bänd kus trummar ja kitarrist ning üks bläkilikult kriiskav naine. James Plotkin´i drõunmetali projekt.

4 comments:

Kalmsten said...

....luud ja liha läbistavat kriiskamist, et päris vampiirilegi annaks silmad ette./-/

Fakk Ohv Habe!
Vampiirid on hoopis ilusate värdjasilmadega, sensuaalselt maheda pedehääle ning ilma märkimisväärselt libahundilike kõhulihasteta!
hari ennast mees!

RETARRRD!
Keri keldrisse tagasi!

Trash said...

Mulle tundub hoopis, et sa ise ei ole ühtki vampiiri käinud pühitsetud veega piserdamas ega vaiu rindu löömas, raiped kisendavad valust nii, et ma olen hakanud sedasorti töö jaoks suisa korvatroppe kasutama.

Kalmsten said...

Dr. MNC kiri Van Trashingule

Mu kallis sõber

Olen tahtnud juba mmu juhtida teie tähelepanu ühele eksiarvamusele mis ka teid näib vaevavat.
Vampiirid nimelt ei karju kui neid ettenähtud kohta teivastada, vaid hoopis naeratavad õndsalt ja pudenevad tuhaks.

Ma loodan, et selline pisidetail aitab teil paremini mõista kogu pühaliku misssiooni vagadust mida oleme sunnitud käima alates preili ms. Witherna surmast.

Paraku ma ka tean, et teile mu kallis sõber, meeldib endale igasugu esemeid igale poole toppida ning seega ei hakka ma teid selles ka kuidagi takistama. Ma hoopis valetan teile, mu armas sõber, et kõrvatropid saavad ainult aidata meid meie pühal teekkonnal nende vaeste vaevatute jumala palge ette saatmiseks ning proua Mina päästmiseks koletise kütkeist.

Igavesti teie truu kaaslane vampiretsimisel - MNC

Trash said...

Yeah, Mina is my bich, hell yeah!