Tuesday, May 12, 2009

Hellblazer : Bloodlines

Garth Ennis, William Simpson, Steve Dillon, Mike Hoffman - Hellblazer #47-59 52-55 59-61 : "The Pub Where I Was Born", "Love Kills", "The Lord of the Dance", "Remarkable Lives", "Royal Blood", "Guys and Dolls"
Vertigo 2007

Paks nagu piibel ja igav nagu jutlus kantslist. Peale selle, et mega-albumi käes hoidmine oli randmeid kurnav ja stoorid oma lõppematu lobisemise ning olematu põnevusega meelt väsitav, oli veel koomiksid inetult joonistatud ka.

4 comments:

Anonymous said...

Kas sulle tõesti Esimese mahhinatsioonid põrgus ei meeldinud? Ja kuningapere sarimõrvari storyline?
Kummaline...


L.

Vabarnamees said...

Kui mul oleks mingi koomiksikogu, mis ka midagi väärt on, siis ma küll seda Trashile ei laenaks. Lihtsalt liiga südantlõhestav oleks hiljem lugeda, kuidas tema karm keel minu higi ja verega soetatud lugemisvarasse sügavaid haavu lõikab. :)

Anonymous said...

He he, ma tavaliselt vastan sama mõõduga. Trahi higi ja verega tõmmatud filmid on minu silmis 99 % valus pask.

L.

Trash said...

Võis nii olla, et sa tänu Garth Ennis´ele hindasid kõrgemalt ja mina tänu inetule joonistamisstiilile, kõrgetele ootustele seoses vähiga algavast blissist ning halvale tujule madalamalt.