Tuesday, August 21, 2007

Grindhouse : Planet Terror

Planet Terror - Robert Rodriguez 2007

Põhimõtteliselt on kohalik horror guru Paranoiadisko selle filmi kohta juba kõik ära öelnud ja minul jääb üle vaid nõustudes pead noogutada. Siis kõik mis mees ütleb on täpselt sarnane mu enda tunnetega kinost lahkudes - Tarantino imes ja film nägi grinhouse cinema tüüpi teose jaoks liiga hea ja nipikas välja. Käisin kinos koos 19 aastase hip-hop´i austajast töökaaslasega ja poiss oli täitsa ällikaga löödud, polnud varem osanud ettegi kujutada midagi sellist kus gore ja komöödia segi on aetud ja kogu stoori veel kunstlikult üle kergitatud. See aga näitab, et see mis mind ennast mõnusalt muigama pani on mõne jaoks uks uude filmimaalilma mille Tarantino nüüd noortele avas. Just nimelt taas Tarantino, sest töökaaslane teadis raudkindlalt, et Planet Terror on pulpmeistri vändatud film ja sama käib ka Hostel´i mõlema osa kohta. Tarantino nimi toob noored kinno ja senjoor Rodriguez teeb vaikselt oma tööd, tutvustades emo ja räpi lastele uut ja huvitavat kino. Töökaaslane juba paluski mult sarnaseid filme laenuks ja viisin talle käe ulatuses olnud Redneck Zombies nimelise Troma reliisi vaadata. Homme saab muljeid kuulda kas meeldis või mitte. Planet Terror oli siis mõnus aga mul jäi arusaamatuks mis värk lõputiitrite lõppedes oli kui näitas seda surnud väikest poissi mehhiko rannal oma kilpkonna ja skorpioniga mängimas. Mis värk oli, mida mulle öelda taheti? 3/5
Planet Terror action figures.

12 comments:

paranoiadisco said...

Braindead vii sellele tüübile!

Trash said...

Viin. Juba tõingi keldrist üles koos Meet the Feebles´iga, homme annan üle.

paranoiadisco said...

Hehe, poisist saab mees...

Trash said...

Eks saab näha. Kolm päeva tagasi õpetasin tüübi torrent klienti ka kasutama. : )

Unknown said...

Äkki poiss saab hoopis ajukahjustuse?

Need figure'd on väga inetud minu arust. : (

Ja kirjuta Death Proofist ka siis.

Trash said...

Poisil juba on ajukahjustus - kuulab ju vaeseke neegrite muusikat aga ise on blond ja musklis, justkui musternäidis hitlerjugendi ridadest.

Figuritest on Cherry täitsa OK, teised aga jah...

Death Proofist kirjutan loomulikult nagu kõigist filmidest mida vaatan. Siiani on aga see veel nägemata.

paranoiadisco said...

Siinkohal peaks mainima, et Rose McGowan oli väga kuum terrori planeedis...

Trash said...

Mulle meeldis ikka Marley Shelton, tõeliselt kuum naine oma voolava meigiga.

Hauakaevaja said...

Mes Braindead, Toxic Avenger, kohe!!

Trash said...

Saab oma toxie doosi ka.

Ralf said...

"Planet Terror oli siis mõnus aga mul jäi arusaamatuks mis värk lõputiitrite lõppedes oli kui näitas seda surnud väikest poissi mehhiko rannal oma kilpkonna ja skorpioniga mängimas. Mis värk oli, mida mulle öelda taheti?"

Ole sa neetud! Ma siiani mõtisklen selle üle enne magamajäämist.

Trash said...

Uuri netist (ise ei viitsi) ja anna mulle ka teada.