Thursday, April 25, 2013

Filmiküsitlus - Bert Nevesisest


Üle kolme aasta tagasi sai filmiküsitluse sarjaga pommitatud Nevesise Erksi, aga kuigi meesaeg ajalt kirjutas, et kohe kohe vastan, on tema vastused siiani blogitoimetuse postkasti saabumata. Muusikanõugogut kuulates aga selgus, et Bert on mu blogi andunud lugeja ning temalt tulid palve peale vastusedki imekärmesti. Kena! Nevesis on aga juba asju pakkimas, et sõita järgmisel nädalal Poola mainekale “Asymmetry" festarile esinema ning järgmiseks õhtuks on nad bookitud Mazowiecki rockifestarile. Õnn kaasa poistele ning et ikka tuuribussis õlu ja nali otsa ei lõppeks! Viimane vast mitte, aga esimese koha pealt ei saa kindel olla, sest bussis on ka Pajos, he he!


Nimi: Bert Järvet
Bandcamp: Nevesis
Facebook: Nevesis
YouTube: Nevesis
Koduleht: Nevesis

1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

Minu total lemmikfilm läbi minu võrdlemisi lühikese ajaloo, on kindlasti Chan-wook Parki "Oldboy". Olen seda ühe korra vaadanud ja rohkem ei kavatse ka. See oli sellel hetkel perfektne filmielamus, emotsionaalne sätung, miljöö jne, kõik oli kümme kümnest.
Teised suured lemmikud on "City of God", "Princess Mononoke" ja võrdlemisi uus šoti komöödia, "The Angel's Share". Lisaks meeldis mulle väga ka "Black Swan". Anything that's dark and gloomy... Lisaks on mulle väga oluline Sõrmuste Isanda triloogia, lapsepõlve suur nostalgitsemine....

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

Oligi Ilmselt "The Angel's Share". Käisime isaga üle pika pika aja koos kinos (vana hea romantiline father and son fishing trip..), me mõlemad oleme suured šoti viski austajad ja film räägib neljast (oli vist neljast) noorest viskivargast. Väga südamlik ja huumorirohke, väga hea kohtingu film!

3. Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Viimasel ajal olen kuulanud muusikat, mis erineks nii palju kui võimalik Neveka repertuaarist. St võimalikult vähe jõulisemat rokki (erandiks siin kohal Killing Joke "Absolute Dissent"), aga jah, õudsalt viskab koppa vahepeal...
Viimasel ajal olen palju kuulanud nt David Byrne & st. Vincent'it. Äge stiilne muss.
Kui on eriti sume tunne, siis Erykah Badu't.
Tegelt tõele au andes, siis lähiajaloo täielik lemmar on lihtsalt vaikus

Tänan Bert!


Kaader filmist Cidade de Deus.

No comments: