Thursday, February 23, 2012

Archer - 1. season

Archer - 1. season - created by Adam Reed 2009

Heh he! Täitsa külluslikult huumorit mis mulle meeldib, ehk siis viiteid veidrale seksile, alkoholile-narkootikumidele ning näpuga näidatakse ka võõrast nahavärvi inimeste suunas. Vaimukas ja lihtne. Ühest naljast ma ei saanud aru, läksin kohe päris närvi, kerisin mitu korda tagasi ja püüdsin tagamõtteid aimata, kuid ju see oli siis nii vaimuterav, et minu taip peale ei hakanud. Ideaalis muidugi võiks kõigist episoodidest kokku lõigata 6 briti standardile vastavat episoodi, kuhjata nalju rohkem üksteise peale, jättes otsesele tegevusele (mis tihti venima kippus) selle võrra vähem ruumi, kuid hea meelelahutus oli niigi. 4/5

Salaagendi päevatöö.

2 comments:

adi said...

Suurepärane meelelahutus tõesti. Kusjuures hetkel käiv kolmas hooaeg on ilma põdemata sama kõva andmine. Rääkimata teisest hooajast mis oli minu raamatus veel parem kui esimene. Spiooniparoodia oma parimas vormis.

Trash said...

Ma teisega alustasin ja fun on ikka sama jeh!

Lahe oli muide see, et esimese sesooni boonuste hulgas oli täispikk Louie episood niinimetatud reklaami mõttes. Ei ole varem näinud, et kohe terve osa, tavaliselt ikka trailerid.