Saturday, January 14, 2012

Bellflower

Bellflower - Evan Glodell 2011

Maailmalõpp, Mad Max ja hiljuti antud ülesanne välja valida kümme parimat filmi mis valminud aastal 2011 - müüdud ma kohe ka olin. Ja siis polnud ühte üldsegi ja teist väga vähe ja kolmanda puhul ei saanud sellest linaloost isti jaoks asja. Ei olnud vääriline kümne seas viibima. Ja üldse oli kõik selline, et oli ja ei olnud, toimus või ei tomunud. Vaata aga ise ja pinguta ajulihaseid. Mõtle kust otsast tahad. Mine paremat kätt või vasakut. Kohati põnev ja kena, siis jälle liiga artistlik ja veniv. No nii veniv, et vaatamise ajal hakkad muude filmide kestvuse peale mõtlema. Evan Glodell oleks võinud hopis Mad Max´i eelloo vändata, näidata milline oli Lord Humungus´e poisikesepõli. Teha paar vihjet mis haakuksid ajalises järjestuses hiljem tulevate Mad Max´i filmidega. Oleks, oleks.... Eks ta selline kaeb ole! 1,5/5

4 comments:

joonas said...

Mulle meeldis saundträkk. Pilt oli ka ilus.

Trash said...

Kohe otsin su arvustuse üles.

joonas said...

Pole mul mingit arvustust selle kohta. PÖFFi käigus vaatasin ja kirjutasin kaks lauset.

Trash said...

Seda ma käisingi lugemas.