Tuesday, June 15, 2010

Mid Road Gang

Ma mha 4 khaa khrap - Pantham Thongsangl, Somkait Vituranich 2007

Mulle kohe kuidagi ei istu need loomafilmid kus koertele ja kassidele on suhu pandud sõnad mida siis loevad linti näitlejad ja äärmisel juhul kannatan välja sedalaadi loomafilme narratsiooniga, kuid muud omavahel vestlevad metsa või farmielanikud jätavad isegi dialoogi vaimukusest hoolimata lapsiku mulje. No teadsin enam-vähem ette ka mislaadi filmiga tegu, kuid kuna teos oli paar aastat tagasi PÖFF´i kavas ning ma ajasin lavastaja nime sassi ( no kes neid Tai kribajaade suudab meeles pidada), siis ikkagi vaatasin seda Disney tüüpi jurtsu. Paari aasta pärast võib lastele meeldida, mina aga nendega koos ülevaatama ei hakka. 1,5/5

2 comments:

a said...

sa nagu teadsid, et filmis on rääkivad koerad, sa nägid kaanepilti ning sa teadsid, et film on pärit Taiwanist ja sa ikka vaatasid seda?

Hea masohhism.

Trash said...

No ma seda ei teadnud, et koerad räägivad ja arvasin, et see on Wisit Sasanatieng´i (Tears of the Black Tiger) või Pen-Ek Ratanaruang´i (Monrak Transistor) uuem film. Arvasin, et küll need mehed juba oskavad.