Monday, February 02, 2009

Hulk Vs.

Hulk Vs. - Frank Paur 2009

Hulk on muidugi suvaline roheline junn ning ühtmoodi ebahuvitav on teda näha animatsioonis kui ka filmis. Mind meelitas hoopis Wolverine, sest Hulk Vs. koosneb tegelikult kahest animatsioonist : Hulk vs. Thor ja Hulk vs. Wolverine. Esimene oli psühhedeelne jura, sest kuidas sa muidu sellesse superkangelane-jumal teemasse suhtud, eriti veel kui kogu tegevus toimub pseudomütoloogias. Wolverine´i jõukatsumine Hulk´iga aga juba parem ja seda tänu vere näitamisele. Animeeritud justkui õhtune lastemulta aga järsku näitab verd ja mitte ainult, Wolverine raiub ühel tegelasel konkreetselt käegi maha. Kergemat sorti Marveli seiklus, ok vaadata. 2/5
Fänni värk - respect!

8 comments:

Anonymous said...

mhh, kumb siis võitis?

Trash said...

Tähtis polnud võit, vaid osavõtt.

Bruno said...

Need uued marveli animatsioonid on minu arust suhtelised haledad.

Trash said...

Haledad millega võrreldes? Mina kõrvutasin varasematega ja vere näitamine oli ikka samm edasi. Kui sa kõrvutad näiteks Animatrix´iga, siis muidugi.

Bruno said...

Minu jaoks oli vanemates üheks miinuseks ka see, et verd ei näidatud, kuid selle eest oli teemad huvitavamad. Arvasin ka, et Iron Man'i animatsioon tuleb hea, kuid kaugel sellest.

Trash said...

Olin kunagi paari episoodi Ironman´i multikasarjast näinud aga muidu enne filmi mul seos selle kangelasega täiesti puudus. Olen uute kangelaste fän, isegi Bat ja Spider tunduvad juba liiga eakad.

Bushidon said...

Wolverinest saaks isegi asja, kui ta ainult need kuradi trussarid lahedama kostüümi vastu vahetaks.

Trash said...

Kas mitte ühes X-men´is ei heideta nalja selle kollase/sinise kostüümi üle kui meestele mustad kätte jagatakse?