Saturday, September 18, 2010

Listen With Pain

Hör mit Schmerzen - Christian Beetz, Birgit Herdlitschke 2001

Kohe kui ma selle tekstijupi kirjutamise lõpetan, asun netist otsima Einstürzende Neubauten´i plaati mis mulle 16 või17 aasta vanuselt kustumatu mulje jättis. Siiani ei ole, peale kassetti kaotust millalgi üheksakümnendate keskpaigas, justkui otsest igatsust tundnud ning Halber Mensch, Tabula Rasa ja Strategies Against Architecture kogumikud on asja ära ajanud, kuid peale selle dokumentaalfilmi vaatamist, kust taas kostus mu kõrvu noorena sinne jälje jätnud helid, ei sa ma teisiti kui leida üles lapsepõlvelemmik ning kuulata see korda paar läbi.Ega ma muidu suur Neubauten´i sõber ole aga mõned lood rokivad ikka pudelitelt korgid pealt ning huvi bändi vastu oli piisav, et see traditsiooniline lihtne tutvustav dokumentaalfilmgi ära vaadata. 3,5/5
Yü-Gung - klassika! Enda lemmik on vast Z.N.S.

No comments: