Wednesday, July 28, 2010

Preacher : Gone to Texas

Garth Ennis, Steve Dillon - Preacher #1-7
Vertigo 1995

Kunagi varem loetud koomiksitega taastutvumine on hetkel kuum teema, neid loen mina ja loeb ka sõber Lauri, ehk siis juba 40% kogu Eesti koomiksisõpradest. Võib-oola loeb vanu pildivihikuid üle ka Ops, Ivar või Mart, igal juhul saab see protsent vaid tõusta ning mitte langeda. Langeda saaks muidugi sellisel juhul kui peale meie viie veel siin mMaarjamaal kedagi koomiksid huvitaksid, kuid tõenäolisus sellist inimest leida on kaduväike, pea olematu. Niisis võtsin mina taas peale tosinat aastat ette Preacheri ning päris mõnus on selle kultuskoomiksiga veelkorrd tutvust teha, aeg on nii mõndagi mälust kustutanud ja põnevus püsis lugedes pidevalt ülal. Väheke häirisid need ropud naljad mis omal ajal väga vaimukatena tundusid, kuid nüüd justkui lapsemeelse mulje jätavad. Ei olnud neil perverssetel kildudel enam seda naeru esile ktsuvat mõju mis aastate eest.

6 comments:

Anonymous said...

haha! Asusin ka hiljuti uuesti Warren Ellis'i "Transmetropolitan"-i läbi võtma!

-Evestus-

Trash said...

Mulle Transmetropolitan ei istunud, lugesin umbes neli-viis trade paperback´i kuid õigele lainele ei jõudnud.

Ise kavatsen veel ka Sandmani taas ülelugeda.

Ja herr Evestus, kus viibivad vastused mu filmiküsitlusele? Või ei jõudnud meil kohale? Kui ma nüüd selle adresseerisin üldse õigele (või valele) Evestusele.

alarlol said...

hmm.. sa oled nyyd ametlikult teadlik, et koomiksifänn nr 6 on ka olemas. sul vihikud fyysiliselt olemas? ehk laenutad?

Trash said...

Mul on vaid paar koomiksit. Ülejäänud laenan sõpradelt, suurem osa neist Laurilt.

Anonymous said...

MikiHiir aastast 93?
Või hoopis kõvade kaantega
Piilupart Donald, Miki ja teised?

Trash said...

Proovisõit ja Seiklused Sekontias.