Wednesday, July 28, 2010

Fear, Anxiety & Depression

Fear, Anxiety & Depression - Todd Solondz 1989

Noorem filmisõber teavitas mind mõned nädalad tagasi, et Todd Solondz on oma kuulsale Happiness´ile järje lavastanud ning küsis, et kas ma kavatsen seda vaadata. Loomulikult kavatsen, kuid enne heitsin pilgu režissööri ühele varasemale tööle mille piraat-DVD nii mugavalt mu kätte just oli sattunud. Fear, Anxiety & Depression oli üsna suvaline linalugu mis meenutas tänu oma neurootilisele peategelasele natuke Woody Allen´i komöödiad, kuid seda mitte niivõrd tekstiteravuses kui just juudiidentiteedi väliste sarnasuste tõttu. Omanäolisust justkui ei olnudki ning minu jaoks ei osanud teos end kuhugi lahterdada, jäädes lõpuks kõige parema sildistuse juurde milleks on "Hilisema kuulsa lavastaja noorpõlvekatsetus". Keskpärane NY indiejant pooseritest ja loomeoriginaalsusest. 2/5
Ira Ellis - noor näitekirjanik.

12 comments:

Ralf said...

Millal ma oma "noore filmisõbra" staatusest ometi välja saan?

Trash said...

Siis kui rind karvaseks kasvab.

Ralf said...

Kubemest ei piisa? :(

Trash said...

No egqa ma ole selline kes sealt kontrollima läheb, ajad veel valejuttu, et noks juba džunglis aga kes see kindlaks teeb, ega sahara pole.

Ralf said...

No džunglist on asi kaugel, ma ikka hoian asja kontrolli all...

Trash said...

Sa vist tahad rääkida, et kuidas sa seda hoiad kontrolli all?

Ralf said...

Ma olen lihtne poiss... kasutan kääre.

Trash said...

Aiakääre?

Metsavana said...

Hehe, vaata, et liiga hoogu ei lähe ning midagi olulist nii maha ei nüsi.

Trash said...

Vahet ei ole, ta ei kasuta ju seda nagunii. :)

Ralf said...

No kui mind lärmakas Levikas kellegi kõrvale istuma TOPITAKSE, siis jah...

Trash said...

...siis tulen välja võtta ja toppima hakata. Vahet pole, kas Levikas või elutoa diivanil.