Thursday, July 02, 2009

Armitage III

Armitage III - Hiroyuki Ochi, Yukio Okamoto, Satoshi Saga, Takuya Sato 1994

Seda neljaosalist OVA-t vaadates mõtlesin kogu aeg, et kas ma mitte juba varem näinud ei ole, et kas mitte üks Armitage III filmidest sellest sarjast kokkulõigatud versioon ei juhtu olema. Käis just sõber Ops külas kes Peipsi äärde puhkusele sõites haaras kaasa hulga filme suvilas vaatamiseks ning kuna vaja oli paari nime ka keldrisse tooma minna, siis haarasin üles tulles riiulilt Armitage´i boxi kus mõlemad filmid sees, et toas üle kontrollida. Nagu ikka sai seda kiiremini teha neti kaudu ja Wiki ütles mulle selge sõnaga, et jah Trash, sa oled seda animet varem näinud, sest üheksakümmend minutit kestev esimene film lõigati tõesti 140 minutilisest OVA-sarjast kokku. Taasvaatamisel valdasid mind esmavaatamisega ( ehk esimese filmi vaatamisega ) sarnased tunded. Tegu oli hea cyberpunk ulmega mis veel kenasti joonistatud, kuid hinge polnud sees, sest see oli plehku pannud, et aasta hiljem valminud Kôkaku kidôtai-s end sisse seada. Olid väga vinged cyborgid, ultra-häkkimised ja biotransformatsioonid, kuid kõik jäi lihtsalt kvaliteetse anime tasemele, minu vaimustust aga on samadel teemadel sci-fi´d pakkudes äratanud hoopis hilisemad teosed. 3/5
Kolmanda põlvkonna Armitage.

2 comments:

Metsavana said...

Ise ka just olen sellega poolepeal aga jah..erilist vaimustust ka minus ta esile ei kutsu, arvasin ,et olen lihtsalt liiga ära hellitatud :)

Trash said...

Vaata ikka lõpuni ja siis teine film ka. Minu arust oli see Dual-Matrix isegi suts paremini joonistatud ja parem kui esimene film/seriaal.