Saturday, July 05, 2008

Star Trek : Bugs

Bugs - Joseph Pevney, Paul Verhoeven, Mollo 1967, 1997, 2007

FanEdit film kus olid kokku miksitud Star Trek´i episood Arena ja Paul Verhoeven´i surematu ulmeks Starship Troopers. Võiks öelda, et tulemus oli huvitav aga seda vaid Starhip Troopers´i fännile nagu mina. Kui ma veel ka oleksin die-hard Star Treki austaja oleks vast topelt põnev olnud, nüüd aga vaatasin lihtsalt kui kurioosumit kus lõikelaua võlurid olid tapjaputukad pannud kätt väänama Mr. Spock´i ja kaprten Kirk´iga. Stoori oli igavapoolne ja ka montaaž polnud just kõige parem. Kui lõigud olidki hoolega valitud, siis värvitoon andis kohe välja mis filmist hetkel näidatav moment pärit on, ajaliselt ju filmidel 30 aastat vahet ja seda märkas. 2/5
Custom-DVD tagakaas on haleda kujundusega. Amatöörid!

18 comments:

Kristo Nikkolo said...

Kes loom see "die-hard Star Treki austaja" veel on?

Ma olen näinud kõiki TOSi, TNG, Voyageri ja DS9 osi ja enamus neist lausa mitu-mitu korda - kas ma olen die-hard Star Trek fänn? :D

Trash said...

Kas sul Enterprise kujuga telefon ( mida paar aastat tagasi mitmes poes müüdi ) on kodus?

Kui vastus on jah, siis oled küll.

Kristo Nikkolo said...

Siis ma vist ikkagi ei ole ...

Aga mu põhikooli lõpukirjand oli Star Trekist :)

Trash said...

Minu põhikooli lõpukirjant oli heavy metalist...

... ja siis peale valet teemavalikut uuesti kirjutades vanaisast.

Anonymous said...

aga vastake nüüd ausalt

kas ST kannatab vaatadata, nagu ausalt

ma korra proovisin DS9 mingit osa vaadata ja see oli nagu ikka hale, konkreetselt vaatajat alavääristav asi

Unknown said...

Sa ilmselt pärid nüüd Star Treki kohta, aga mis puutub Starship Troopers'isse, siis JAH. Tegu on nii halva filmiga et see on... HEA!

Unknown said...

Also, RoboCop.

Kristo Nikkolo said...

to a:

Et Star Trek või ...

Ma ei tea küll su tausta aga ma eeldan, et sa vast oled noorem inimene kui sa siiamaani Star Treki- ga kokku pole puutunud ...

Ja seepärat ma soovitaksin sul enda Star Treki saagat alustada hoopiski näiteks Voyagerist.

DS9 viga on see, et see asi järgneb TNG-le ja päris algajale pole see eriti sobilik, sest seal eeldatakse vaatajalt teatud eelteadmisi.

Voyager järgneb ka TNG-le, kuid seal vistakse kõik tegelased kohe galaktika teise otsa ja seega pole eelnevat Föderatsiooni ajalugu just teab mis oluline teada :)

Trash said...

Ma olen esimest hooaega ja The Next Generationit veits vaadanud aga filmid on kõik nähtud. Samuti on S.P.O.C.K üks lemmikbände.

Trash said...

Ma olen rohkem Babylon 5 mees. :)

Metsavana said...

Mulle meeldis väga Star Trek'i 1966-1969 osad ..edasised no tee mis sa tahad kuidagi ei köitnud, pingutasin küll vaadata nii ühte kui teist hooaega aga midagi oli täiesti minujaoks puudu neis. Arvatavasti olen imelik:/

Trash said...

Kas sul Enterprise kujuga telefon ( mida paar aastat tagasi mitmes poes müüdi ) on kodus?

Kui vastus on jah, siis oled küll.

Metsavana said...

Neetud, siis ma ei ole :/

Trash said...

No näed!

Kristo Nikkolo said...

Babylon 5 on mul ka nähtud nii 70-80% ulatuses. Mulle kui Star Trekiga juba eelnevalt ära rikutud inimesele mõjus Babylon 5 kuidagi low-tech'ina.

Star Trekis meeldis mulle just see hardcore füüsika ja tehnoloogia.

Trash said...

See dokfilm peaks sulle Kristo meeldima.

Anonymous said...

Mulle seostub Troopers rohkem sellise filmiga nagu Independend Day, padu-patriotismi pärast vist. Bugs mulle peale ei läinud, sest kuigi ma olen kõik võimaliku Trekist ära näinud, olen samuti B5-mees rohkem. Tõsi, Crusade on veel vaatamata.
rincewind.

Trash said...

Troopersi padu-patriotism on veits eri magune, rohkem nagu üks korralik tulevikuühiskond aga mitte jänkivalitsus kus asju otsustavad neegrid ja juudid.