Thursday, March 15, 2007

In the Mood for Love

Fa yeung nin wa - Kar Wai Wong 2000

Olin seda filmi varemgi näinud, kuid klõpsides telekanaleid ( mida ma teen viimasel ajal tõesti harva ) jäi pilk pidama Maggie Cheung´il ja otsustasin paar minutit vaadata. Juhtus nii, et vaatasin kogu filmi läbi, algusest jäi muidugi veerandtunni jagu nägemata aga see polnud peamine. Peamine oli, et veetsin mõnusalt uneledes aega, ei jooksnud iga minuti järel arvuti taha ega näppinud konsoolipulti. Televisiooni vahendusel ei saa ju pausile panna, tuleb järjest lõpuni vaadata. Nii ma siis jälgisingi diivanilt laisalt vaid mõnusaid toone ja kleite filmis, ning mõtlesin Maggie Cheung´i varasemate rollide ja Wong Kar Wai aastatetaguste filmide peale. Mõtlesin ühe tüübi peale kes alati pakub maailma parimaks filmiks Chungking Express´i, mõtlesin, et miks mulle Happy Together ei meeldinud ja meenutasin sünnipäeva kui sõbrad Hong Kongist tellitud As Tears Go By videokasetti kinkisid. Viimane on aga kahjuks siiani vaatamata ja jääbki, mul pole enam videomakkigi. Kõige rohkem aega kulus mõnusate rollide meeldetuletamisele kus Maggie Cheung üles on astunud. Meelde tulid Chinese Box, vampnaine Irma Vep ja kunagi mind sügavalt liigutanud Comrades: Almost a Love Story. Tore oli aeg hetkeks maha võtta ja lahedaid filmivaatamise aegu meenutada, taustaks vaikne In the Mood for Love jazz. 4/5
Kuigi mulle Wong Kar Way film Happy Together ei meeldinud, ihaldan ma kangesti seda uhket box´i oma riiulile.

6 comments:

Anonymous said...

Mu lemmik WKW film. Ashes of time reduxi suutsin 15 minutit jälgida, siiski plaanin lõpuni vaadata, kuna austan Doyle. Ta olevat viimased kaadrid purjus peaga ja paljalt lindile saanud.

fushi said...

Ma pole siiamaani julgenud My Blueberry Nights'i vaadata, kuna kardan, et seda filmi vaadates on mul selge, et "vanad head ajad" WKW loomingus enam tagasi ei tule.

Chungking Express on aga nii äraütlemata HEA asi, et seda võiks kohe iga kell uuesti vaadata, mõne muu asja asemel. Ma küll ei tea kelle meelest see maailma parim film on, aga olgu õnnistatud tema hing sellegipoolest!

Trash said...

Chungking Express on minu jaoks alati olnud Fallen Angels´iga justkui vellesfilmid olnud. Vaatasin neid ise esmakordselt nädalase vahega j siiani võtan neid koos justkui tervikut.

Trash said...

Ashes of Time mulle ei meeldinud ja keeldun uskumast, et uus montaaž parem on.

Anonymous said...

WKW tahtis Days of Being Wildile 2 osa vändata, aga see jäi ära ja kasutas ideed Fallen Angelsi jaoks, mille pani oma korda siduma Chungkingiga.

FA - two thumbs up.

Trash said...

Days of Being Wild tuleks ka ükspäev ära vaadata, kolletub muidu vaeseke seal keldris.