Tuesday, September 25, 2012

Filmiküsitlus - Sandra Vungi Neoandertals´ist


Neoandertals oli eelmisel aastal oma "Ebu Gogo Gutting the Child" albumiga üks mu suuri lemmikuid. Kui aastaid tagasi "Neanderthals Were Master Butchers" pani väheke muigama ning tundus rohkem ideelise kui muusikat sisaldava albumina, siis teine täispikk viis juba hooga kaasa. Kusjuures mind kindlasti hoopis valesti, sest ei osanud ma sealt brutal deathi ega avangardset metalit kõrva saada, vaid kuulasin plaati nagu ühtlast eksperimentaalset (elektroonilise kõlaga!) noise´i, kus keegi oleks justkui ühte mikserisse visanud Rainer Jancise Spinningwheels Drive Band´i debüüdi ning EDASI "Prehistoric Relaxation´i". Ebaviisakas ning võibolla isegi ketserlik minust, aga ma tõesti ei suuda albumit träkkide haaval lahti võtta, seada mõnda pala teisest kõrgemale või pidada paremaks, vaid kuutan seda enesele mürase foonina, noppides hajuti välja üksikuid kompositsioonihelisid, mida seon ainult albumi üldmuljega. Peale selle, et Sandra Vungi loob minu ja teiste Neoandertals'i fännide jaoks "müra", tegeleb ta veel ka maitsvate taimetoitude välja mõtlemisega, valmistamise ning propageerimisega. Ta on kirjutanud hiljuti avaldatud retseptiraamatu "Kodused ja maitsvad taimetoidud" ning peab populaarset blogi Taimetoit.ee. Viimane on meiegi peres tihti lahti olnud, kahju vaid et blogi brausitakse tihedamini, kui seal leiduvate retseptide järgi maitsvaid roogi valmistatakse.


Nimi: Sandra Vungi
Bänd: Neoandertals
Facebook: Neoandertals
Koduleht: Neoandertals
Bandcamp: Neoandertals


1. Millised filmid sulle muljet on avaldanud, ehk mis on sinu lemmikfilmid?

"Rounders" - lihtsalt väga äge film pokkerist ja unistustest väga heade näitlejatega ning sealt pärineb ka üks minu lemmiktsitaate "Life is on the wire, the rest is just waiting"
"The Langoliers" - kuigi praegu tunduvad need "ajahammaste" animatsioonid juba koomilistena, siis tegemist siiski väga hea filmiga, mille vaatamiseks tasub aega varuda (3 tundi!).
"Grandma´s Boy" - kuna ma ise olen väga suur videomängur, siis olen seda filmi tohutult palju vaatanud ja naernud.
"Back To The Future" seeria - ei väsi vaatamast. Tuleb meelde naljakas lugu, kuidas üks mulle lähedane inimene (see ei olnud Rain!) nuttis (!) väiksena, sest ta tahtis samasuguseid isekinnituvaid ketse nagu filmi teises osas oli Marty McFly´l.
"Hotel Rwanda" - vist üks põnevamaid filme.
"Funny Games" - üks häirivamaid filme, mis ma kunagi näinud olen. Terve järgmine päev oli halb olla. Aga väga hea sellegipoolest.
"Godfatheri seeria" - fännasin juba raamatuid väga ning filmid on super. Meeldib isegi maapõhja tehtud kolmas osa. 
"Meet Your Meat" - muutis minu elu igaveseks.
Terminaatori seeria - too cool for this planet, haha.
"The Rocker" - minu arust küllaltki alahinnatud hea komöödia vanast trummarist, kes noortega püüab uut bändi teha.
Ära mainiksin veel ka "Beautiful Mind", "Seven", "Wall-E", "Shaun Of The Dead", "Dawn Of The Dead"...jääksin pikalt lugema. Ja raudselt unustasin midagi! 

Ja viimasel ajal on kuidagi hinge peal olnud taas ära vaadata "The Abyss" James Cameronilt. Lapsena väga meeldis, loodan, et nüüd pakub sama elamuse. (Mitte nagu film kummitus Casperist, kelle inimkujusse ma väiksena armunud olin ja suuremana vaadates ei suutnud ära imestada).

2. Milline oli viimane meeldejääv filmielamus?

"Arlington Road" - jättis veel tükiks ajaks mõtlemisainet. Samuti tervisefilm "Forks Over Knives".

3. Mis muusikat viimasel ajal kuulanud oled või julged soovitada?

Cryptopsy on võimsalt tagasi uue albumiga ning pakub kõvasti head energiat. Olen nautinud ka uut Mardukit ning lähen kindlasti nende livet vaatama Tallinnas. Suvistest festarielamustest tingituna on autos viimasel ajal mänginud ka vana hea Gorguts, Immolation ja Disgorge(US). Bändiruumis naudin uute lugude kirjutamist. Peale Neoandertalsi "Ebu Gogo Gutting the Child" albumit on mõnus jälle uut materjali kirjutada ning see tuleb veel veel võimsam ja parem.

Tänan Sandra!

Kaader filmist The Abyss.

3 comments:

Anonymous said...

Paistab kena tragi tipsi olevat. Huvitav mis tal nende neandertallastega pistimist. Võiks siis panna vähemalt Neocromagnons nimeks. aga kõige parem oleks Neoblondines.

Borealiscape said...

Sarnaselt Vungile oli mul pärast Funny Games`i vaatamist juhe koos. Terve järgmine päev kulus mul selle filmi mõjust vabanemiseks

Trash said...

Minul nagu sügavat sisemist raputust ei tekitanud. Meeldis, aga niimoodi vaikselt, he he. Aga US remake tuleb tegelikult ükspäev ette võtta.