Monday, December 06, 2010

Gort Ashryn : Enne viimast sõda

Leo Kunnas - Gort Ashryn : I. Osa Enne viimast sõda
Eesti Päevaleht 2008

Seekord kaldun vist seni hoitud kursilt kõrvale ja annan, juhul kui see minu valimisjaoskonnas võimalik on, oma hääle Leo Kunnasele. Mees jättis vestluses väga sümpaatse mulje ning ka tema kirjutatud raamatud on head. Samuti ei pane peas miski tõket ette tema riigikaitse alastele sõnavõttudele. Aga eks vajab veel tutvumist, sest olen vanuse poolest juba liiga eakas, et veel uisa-päisa nimesid valimiskasti loopida. Loeme ja tutvume, on ju veel alati olemas Helme ja minu lemmikpartei.
Ulmefännidele meeldis!

6 comments:

Lauri said...

1. Sa unustasid raamatust üldse rääkida autori isiku ja tulevaste valimiste kõrval

2. Lahe pilt, Tarts on ennast täielikuks motorheediks joonud

Trash said...

1. Raamatul on kolm osa, küll jõuan veel ka sisust juttu tega.

2. :) Järgmine aasta jälle. Eks Kunnas tuleb ka kohale, kuigi Stalkerit vast ei saa kuna raamat ei ole veel ilmunud.

Lauri said...

Jõuab ilmuda selle aasta sees veel, minuarust nägin kuulutust et kolmapäeval, 12. detsembril on Apollos Solarises presekas, kolmandama osa oma siis. Mõtlesin isegi minna...

Lauri said...

Olen täielik retard.
Kolmapäeval, 08. detsembril ikka.

Trash said...

OK, ma panen siis ennast lugemisjärjekorda, kuigi enne tuleb osa 2 käsile võtta.

Lauri said...

Osa 2 on mul kodus olemas, lenda järgi