Saturday, June 06, 2009

Fanboys

Fanboys - Kyle Newman 2008

On olemas täiskasvanute Star Wars ( episoodid neli ja viis) , laste Star Wars ( episood kuus) ja mudilaste Star Wars, ehk episoodid üks kuni kolm. Käesolevas filmis võtsid neli täiskasvanute Star Wars´i fänni ette teekonna, et näha mudilaste Star Wars´i aga see ei olegi iseenesest nende kahekümneviie aastaste kuttide puhul nii veider kui alul tunduda võiks, sest tegevus toimub aastal 1999 ja sel ajal ei kujutanud veel keegi fanboydest ette millist saasta George Lucas ulmesaaga fännidele pakkuma hakkab. Käisin ju minagi jedi-rüütli riietes Coca-Cola Plaza ukse taga telkimas, et vaid esimeste seas sisse tormata. Oleks vaid teadnud mis mind seal ees ootab...Suur pettumus oligi käesoleva filmi puhul positiivse tooni andmine esimesele episoodile, kuigi üks kahtluseseeme teemal, et film ei pruugi hea olla sai idanema pandud. Tundub kahtlane, et filmi näinud die-hard Star Wars´i fänn on suuteline ette vedama sellist pokkerinägu ning tõsimeeli kinnitada, et The Phantom Menace´i puhul on tegemist hea filmiga. Pigem lakuti Lucas´e kerasid, meelitati hollywoodi imelast, sest ilma bossi nõusolekuta on raske nii temaatikasse tungivat filmi suure ekraani jaoks teha. Aga film oli ka ilma selle pugemiseta nõrk. Kui paar friigijoke´i välja jätta, siis oli võetud lihtsalt üks tavaline USA seksretke-tüüpi teenikomöödia ja seal tavaliselt figureerivale neljale sõbrale lihtsalt Star Wars´i särgid selga tõmmatud ja proovitud nägu teha justkui olekski täiesti uudne lähenemine. Tunnet keskpärasest zabloonlikust noortekomöödiast ei aidanud muuta ka hulk cameo rolle ja aeg ajal vahe kukkuvad tõeliselt vaimukad Tähesõdade naljad, ikka oli kõik liiga lame ja leierdatud. Fänn muidugi vaatab aga kui on õige fänn, siis rahule ei jää. 2,5/5

10 comments:

Unknown said...

Ma pole kunagi mõelnud kuuendast osast kui laste Star Wars'ist aga Ewokite peale mõeldes on sul vist isegi õigus, kolmas episood aga see-eest oli rohkem tiinede pärusmaa.

Unknown said...

Ma pean The Phantom Menace'it ikka uue triloogia parimaks jaoks (ehkki sitad on nad kõik) kuna Yoda ei ole digitaalne ja ma käisin seda kinos vaatamas kui välja tuli... vanaemaga.

Trash said...

Hea pervar, sul oli date oma vanaemaga!!!! Tegija!!!!

Trash said...

Mitte vaid ewokite peale mõeldes. Hiljuti vaatasin filmi fändokina ( Star Wars : Returning To Jedi ) uuesti läbi ja oli ikka junn küll.

Unknown said...

Ma olin siis mingi kümme. Ega mina tollal teadnud et ta ei tohiks oma kätt mulle jalgade vahele toppida.

Trash said...

Võib-olla selle tõttu, et vanaema nokut mudis oligi see kinoskäik su jaoks elamus.

Iam said...

Seth Rogen, Kristen Bell ok, Princess Leia Organa/Carrie Fisher as Doctor in Fanboys,)

Trash said...

Tundsin Carrie Fisher´i ära kpüll aga liiga lame ja mõtetu cameo oli.

Anonymous said...

Film sai endale kunagi aasta tagasi vaatamisplaanidesse kantud Kristen Belli osaluse pärast. Samamoodi kavatsesin ma kunagi kindlasti videomängu Assassins Creed mängida, sest ühte mängutegelast kehastav preili Bell isiklikult. Peale põgusat tutvumist selle videomänguga sai mulle aga selgeks, et ühe karakteri sarnasus ja hääl ei korva seda piina, mida mäng ise mulle tekitas.
Fanboy'sid vaatasin siiski ära ja olen üldiselt Trashi arvamusega nõus küll. Pole ise kunagi Star Treki vaadanud, aga Tähesõdasid korduvalt. William Shatneri cameo roll oli nendest ehk kõige paremini välja tulnud. Veel meeldis mulle see Trekkie'de jõuguliider.

Trash said...

Mulle ei meeldinud kellegi cameo. No ei olnud vaimukad, ei olnud!

Konsoolimängudest tunnen aga aeg-ajalt puudust küll aga aega lihtsalt ei ole. Filmi võin kasvõi 20 min vaadata ja kinni panna aga mänguga läheks alati kauem, otsi seda save-punkti või tee llevel läbi. :(