Noise School
Trash Can Dance 2015
TCD69 kassett
A:
POON VS. TONT - Robustne ja primitiivne 1:13
THREES AND WILL - Kinjika Died On The Fifth 4:18
VIRU REALIST - How Does It Affect Me In Far Future 23:40
TAHM - Penetration Park 5:34
FRODEEVO - Lumi/Kuulame kuulame/Lame kuu 0:54
GOEBBELS AND THE PLASMAMAMMOTHS - Xipe Totec Comes 4:04
EDASI - Kriegshertze Und Volkemörde In Den Letzten 150 Jahren 4:30
B:
ASIAN LIGHTS - Indian Nights 8:56
POON - Elagu absurd 3:30
KAAREL MIHK - Taht 7:20
JAKOB ROSIN - Car Wash From Inside 9:08
PROJEKT UNISON - Camshaft 2 7:29
OUDEIS - Noise In Itself 4:23
МЕДИТАЦИЯ - Дверь закрывается 4:53
Tiraaž 96
Kestus 87 minutit
Hind 3 eurot
Huvi korral võta ühendust Facebooki kaudu või kirjuta gtm242(ätt)hot.ee.
Poon´i ja Tondi avaloo koha pealt oli mul koheselt selge, et sellest tuleb kogumikku alustada, on neil ju träki nimeks ja teemakski parodeertivalt "Robustne ja primitiivne" ning eks selle alla võib laias laastus paigutada kogu kassetil oleva materjali. Robustselt ja primitiivselt on kogumik ka kokku pandud, nii lugude valiku kergekäelisuse, mõnede artistide vägivaldse noise´i sildiga leibeldamise kui ka kassetimasteri tehnilisuse läbi. Esialgne plaan oli võtta artistidelt päris pikad lood nii, et kogumikule oleks paigutunud poole vähem muusikapalu, kuid lõpuks tuli vaid Viru Realisti loomingust üle poole kassetikülge hõlmav träkk ning ülejäänud lugusid noppides ei pööranud ma enam kestustele tähelepanu. Samuti ei hakanud ma ühegi artisti loomingut terasema silmaga läbi kammima, vaid kopi-pastisin eraldi folderisse neid träkke mis esmaselt meelde tulid, mulle enesele paremini kõrva olid jäänud. Suuremat tähelepanu pöörasin Asian Lights´i le, sest tema loomingut sai võetud just selle kogumiku tarbeks salvestatud 3 looga audiokassetilt ning EDASI puhul, kus eesmärgiks oligi leida vana avaldamata materjali hulgast mõni sobilik. Mõlema puhul oli valikuku tegemine 3 träki vahel ja neid sai õige otsuse tegemiseks mitmeid kordi läbi kuulatud. Suurt tähelepanu ei pööranud ma lugude asetusele, sättides paika vaid mõlema külje lõpulood, kuhu tahtsin rahulikumat südamlikumat muusikat ning kuna Asian Lights sai faili asemel salvestatud kassetilt, siis lindistamise mõttes lihtsaim oli seda asetada B külje algusträkiks. Ütlemn siis nii, et vaid kasseti mõlema külje algus ja lõpulood sai suurema tähelepanuga paika asetatud. Pead ei vaevanud ma ka helikõrguste täppis kruttimisega ning iga träki puhul heelbli tõstmise-langetamise asemel võtsin kuldse keskmise, mis küll üldmuljes jättis mõned lood valjema, mõned vaiksema heliga. Tõenäoliselt kostub see välja kõige paremini Jakob Rosina autopesulas salvestatud field recording träki puhul, kus vahepeal pead heli tabamiseks kõrva pingutama ning siis taas, kui pesula harjad mikrofonile lähenevad, on tunne justkui tungiksid plastikharjased oma kraapivas valjususes lausa läbi kõlarimembraani. Kuna üsna koheselt oli selge, et kõik artistid peale ei mahu ja seetõttu tuleb teha ka teine samalaadne kogumik, siis ei lasknud ma ennast ka häirida valiku tegemisel, et keda võtta ja keda jätta. A poolele rohkem kitarride toetatud mussi ja B poolele masina oma, ainsaks piiranguks lindi külje 45 minutiline kestus.
Meediana kasutasin TDK D tüüpi C90 kasseti sorteeritud ning taaskasutatud linte ja siinkohal tänu kõigile kes mulle oma vnu kassette kinkinud on. Mitmedki ilusa muusika artistid on nüüd asendatud inetu muusika artistidega, he he! Kassetikarbid samuti valdavalt taaskasutatud TDK õhem slim, aga hulka sattusid ka mõned Maxelli samalaadsed tumedalt toonitatud karbid. Vaheleht on värviprindis 300 grammisele paberile ning värvilise digiprindi masinast on tulnud ka kleebised. Kaanel oleva, Rahandusministeeriumi kujutava, foto autoriks on Airi Leonidov.
Tuesday, January 20, 2015
Thursday, January 15, 2015
Khurdhost - Under the Oath of the Old Oak
Khurdhost - Under the Oath of the Old Oak
Trash Can Dance 2015
TCD71 kassett
1. Creepy Pagan Night 01:41
2. Lean Years 04:48
3. Under the Oath of the Old Oak 03:46
4. Set Out for a Place in Valhalla 03:50
Tiraaž 36
Kestus 14 minutit 05 sekundit
Hind 3 eurot
Huvi korral võta ühendust Facebooki kaudu või kirjuta gtm242(ätt)hot.ee.
Hiljem taipasin, et thrash metalist otsisin ma hardcore punki. Siis tuli death ja siis tuli black metal, aga minu hardcore´i lembus oli sellel hetkel leidnud selle monotoonses belgia uues biidis, järgnenud EBM-is ja ameerika industriaalis. BM näitas sel ajal mu jaoks ühelt poolt koomiliselt teatraalset külge, teisalt aga justkui sektilikku kinnist ringi, kuhu niisama uudishimu rahuldama ei tulda. Alles aastaid hiljem tuli BM mu ellu, alul töökaaslase innustuse najal ning siis kohe tänu Mihkel Kleisi taas tärganud huvile. Viimane asus oma avastusi neti teel tutvustama ja ei olegi imestada, et minu maitset hakkas teda järgides kujundama hoopis veidrama kõlaga eksperimentaalsem või siis primitiivselt karm BM. Nüüd ma nägin bläkis küll seda punki, seda hardcore´i ja ka tuima biidi võlu. Käesoleva salvestise kohta kuulsin samuti soovitust Kleisilt, kes nimetas "Under the Oath of the Old Oak´i" parimaks black metalik mis eestis kunagi tehtud. Ma ise nii julgelt ei väida, sest eesti mussi kollektsineerides on kuulatud ka paljusid traditsioonilisemaid BM albumeid, mis mulle väga hinge kleepunud, kuid EP materjali lummus haaras ka mind. Ja siin nagu Tankisti puhulgi on mind köitvaks teguriks nooruslikust entusiasmist loodu, südamest tulnud tahtmine teha kurja muusikat. Kas 15 aastasel salvestajal oli see viha päriselt hinges või püüdis ta seda lindistamise ajal võimendada, ei oma lõpuks tähtsust, sest vanusest lähtuvalt ei ole sa nagunii ühelgi hetkel fake, vaid võtad kõike hingega. Sekundaarseteks jäävad ka pillimänguoskus ning tehniline seade, sest lõpuks kõlab tehniline black metal sama vääralt kui tehniliselt tasemel punk rock. Lõpetuseks mainin, et kui Khurdhost´i "Under the Oath of the Old Oak" salvestati nüüdseks 10 aastat tagasi ja oma viimase bändi kohta on artist öelnud, et sedalaadi muusikat on ta alati teha tahtnud, siis täna hommikul kuulates esimesi ja viimaseid salvestisi paralleelselt, on märgata arengut, aga samas ka siiani kõrva torkavaid sarnasusi.Tõsi9, seda punk rock´i mille ümber mu maailm siiani paljuski keerleb, uue materjali hulgas ei leia, debüüdilt aga küll. Meediana taaskasutatud musta korpusega C40 kassetid, karp musta põhjaga. Vaheleht mustvalges digitrükis 300 grammisel paberil.
Trash Can Dance 2015
TCD71 kassett
1. Creepy Pagan Night 01:41
2. Lean Years 04:48
3. Under the Oath of the Old Oak 03:46
4. Set Out for a Place in Valhalla 03:50
Tiraaž 36
Kestus 14 minutit 05 sekundit
Hind 3 eurot
Huvi korral võta ühendust Facebooki kaudu või kirjuta gtm242(ätt)hot.ee.
Hiljem taipasin, et thrash metalist otsisin ma hardcore punki. Siis tuli death ja siis tuli black metal, aga minu hardcore´i lembus oli sellel hetkel leidnud selle monotoonses belgia uues biidis, järgnenud EBM-is ja ameerika industriaalis. BM näitas sel ajal mu jaoks ühelt poolt koomiliselt teatraalset külge, teisalt aga justkui sektilikku kinnist ringi, kuhu niisama uudishimu rahuldama ei tulda. Alles aastaid hiljem tuli BM mu ellu, alul töökaaslase innustuse najal ning siis kohe tänu Mihkel Kleisi taas tärganud huvile. Viimane asus oma avastusi neti teel tutvustama ja ei olegi imestada, et minu maitset hakkas teda järgides kujundama hoopis veidrama kõlaga eksperimentaalsem või siis primitiivselt karm BM. Nüüd ma nägin bläkis küll seda punki, seda hardcore´i ja ka tuima biidi võlu. Käesoleva salvestise kohta kuulsin samuti soovitust Kleisilt, kes nimetas "Under the Oath of the Old Oak´i" parimaks black metalik mis eestis kunagi tehtud. Ma ise nii julgelt ei väida, sest eesti mussi kollektsineerides on kuulatud ka paljusid traditsioonilisemaid BM albumeid, mis mulle väga hinge kleepunud, kuid EP materjali lummus haaras ka mind. Ja siin nagu Tankisti puhulgi on mind köitvaks teguriks nooruslikust entusiasmist loodu, südamest tulnud tahtmine teha kurja muusikat. Kas 15 aastasel salvestajal oli see viha päriselt hinges või püüdis ta seda lindistamise ajal võimendada, ei oma lõpuks tähtsust, sest vanusest lähtuvalt ei ole sa nagunii ühelgi hetkel fake, vaid võtad kõike hingega. Sekundaarseteks jäävad ka pillimänguoskus ning tehniline seade, sest lõpuks kõlab tehniline black metal sama vääralt kui tehniliselt tasemel punk rock. Lõpetuseks mainin, et kui Khurdhost´i "Under the Oath of the Old Oak" salvestati nüüdseks 10 aastat tagasi ja oma viimase bändi kohta on artist öelnud, et sedalaadi muusikat on ta alati teha tahtnud, siis täna hommikul kuulates esimesi ja viimaseid salvestisi paralleelselt, on märgata arengut, aga samas ka siiani kõrva torkavaid sarnasusi.Tõsi9, seda punk rock´i mille ümber mu maailm siiani paljuski keerleb, uue materjali hulgas ei leia, debüüdilt aga küll. Meediana taaskasutatud musta korpusega C40 kassetid, karp musta põhjaga. Vaheleht mustvalges digitrükis 300 grammisel paberil.