Tuesday, October 13, 2009

The Neverending Story

Die unendliche Geschichte - Wolfgang Petersen 1984

Ma kohe ei osanud kuidagi seda lastele suunatud fantaasiafilmi nautida, kuigi teismelisena sai isegi paar korda kinos vaatamas käidud ja mäletamist mööda siis isegi meeldis. Nüüd lootsin Labürindi laadset elamust, kuid lugu tundus peale lapsiku, veel ka masendavalt tuhm olevat, tegelaskujud täiesti isikupäratud ja rõõmu ei valmistanud ka erieffektide sektsioon. Oma lastele ma seda Lõputut lugu ei näita, küll aga proovin võimaluse ja viitsimise korral vaadata ära kaks järge. Juttude järgi pidid need veelgi nõrgemad olema ja uudishimu küsib, et kui palju esimesest loost sügavamale on üldse võimalik langeda? 1,5/5

14 comments:

Lauri said...

Limahli "Neverending Story" oli omal ajal esimene pop-lugu mis mulle meeldima hakkas, WASPid ja Acceptid tulid kõik hiljem.
P.S. Arvutil ma vaatan pole häda midagi?

ancientboy said...

Noh, kui sa siia poolteist punkti panid, siis järgedega lähed sa kardetavasti skaala miinuspoolele. :)

Tglt nii nostalgia koha pealt pole sel esimesel osal häda kedagist, mul on ketas endalgi riiulis ja vahel isegi tekib kiusatus uuesti vaadata.

Bowie Labürint on aga muidugi uhkes ja kõrgis üksinduses trooniv klassik. Just nii, nagu Kõhnale Valgele Hertsogile sobilik ongi. :D

Ulmeguru said...

Bowie on Geenius, aga Labürindi-film on solk!

Lõputa loo filmi ma ka paar nädalat tagasi vaatasin... kartsin (miteniiväga)lapsepõlveelamust rikkuda, aga polnud hullu kedagist... 4/5 tuleb lõdvalt ära... järgesid pole näinud ning kardan, et ei näe kah...

MNC said...

Kas see ons ee vilm kus poiss hiiglasliku ja karvase koeraga lendas ja mida ma filmnet-ist igal võimalusel vaatasin?

Kui on siis mingihetk ma otsisin seda nostalgia mõttes vaatamiseks rämedalt taga, nüüd vist otsima ei hakka...

Robi said...

Lapsena mulle ilgelt meeldis see film, ja tänapäeval meenutades on ta ikkagi nunnu. Kuigi kergelt märgata kuidas effektid tehtud ja story nii simpel jne. HD's olemas aga miskipärast pole kuidagi tahtnud uuesti vaadata.

Trash said...

Need eriefektid olid kehvad isegi valmimisaastat arvesse võttes. Ikka liiga titekas ja selle peale mängitud, et ega need lapsed nii virisejad ole, neile kõlbab kõik mil vähegi muinasjutu maitset juures.

@MNC

Vaata ikka, minule ei meeldinud aga sina oled teine inimene.

MNc said...

HA-HA..tegeklet jäi mul vilminime teada saamise ja kommentarar ii kribamise vahele ioma 10 minutit aega mi ma sain tutvuda kõneall oleva teose musa video ja pilfimaterkaöigaa ja otsustada, "et ei vist ikka mitte"...

Aga ikkagi närtib mind kuri kahtlus, etm a olenn äinud Filmetist ohopist eist või kolnmandato sa.. .krt ei ,äelta üskikasju!
enibei mao klen nõrkja vana inimene ja panin rais aikkagi all atiksuma...ommukl lähebv aja

PS.Tartu on, nõme _ kõik kõrtsid pannaksekolm kinni vüi on joodikuid aint töäis FAKK!

Lauri said...

He he, emmenntsee on täis peaga koju tulnud ja arvutis möllama asunud, tuttav tegevus mullegi. hommikul hoi aainult peast kinni mis sitta on igale poole kirjutatud.
aga vaesed tartlased jah, teil ju Levikat pole mis tihtilugu hommikul 7-8ni lahti on.

MNC (MNC! mitte MNc!) said...

FAKK!
nagu mida?
Mingisugune M-N-c on kuskilt välja ilmunud ja paiskab oma kirjavigadest kubisevaid ning mittemidagiütleva sisuga kommentaare ausate inimeste vastukajanurka!!!

KRT! muutku siis vähemalt oma kasutaja veidi teistsugusemaks, et kultuursed inimesed MNC-d ja MNc-d omavahel ei seostaks!!!

Jõle lugu ikka küll peaks mainima!

ahjaa MINA, ehk MNC (mitte MNc) olen ka alla tõmmanud "Neverending story", mille teist osa ma kunagi Filmnetist olen näinud ja hakkan seda nüüd peaparanduseks vaatama koos saksamaise õlle ja "vaese mehe kotlettidega".

Jah, ka mina puutusin eila kokku selle "paneme kõik koha dvarakult kinni probleemiga", aga see ei tähenda, et mul oleks mingeidki kaudseid seoseid mingise sinatsese MNc-ga- ei, see pole Rio...

Ave Caesar, morituri de salutant!

Trash said...

MIs on vaese mehe kotletid?

Lauri said...

Õlut nimetati vanasti "kotlettideks" kuna pidavat samapalju kaloreid sisaldama

mnc purjus citty vastas said...

1 öll = 2 kopleti,aga vaese mehe kotletid on need odavad junnid mida ametlikult kanapihvideks nimetatakse
...

Murekirjadele vastab MNC said...

"vaese mehe kotletid" on need säästukäkid mida ametlikult kanapihvideks nimetatakse..no olgem ausad, kotlet on küll viimane mida nende kohta öelda saab.....

Trash said...

Peaks proovima, rikas ma ju ei ole, vast siis kõlbavad minulegi.