Wednesday, March 04, 2009

System Of A Down - Toxicity

System Of A Down - Toxicity 2002

Live:

1.Suite-Pee
2.Suggestions
3.Know
4.Interview
5.Snowblind
6.Interview
7.Spiders
8.Ddevil
9.Marmalade
10.Darts
11.Interview
12.Soil
13.Peephole
14.Interview
15.War
16.Sugar

Bonus Videos :

1.Sugar
2.Spiders
3.Chop Suey
4.Toxicity
5.Aerials

System Of A Down on tvälja andnud väga hea debüütalbumi ja kuulatava järje, kuid peale seda on käpp kommertsile pihku pistetud ning treitud vaid poplaulukesi mille viha, äng ja sõnum on kaotanud oma usutavuse ning kogu energiline lajatamine muutunud rahavankrit vedavaks vedelaks lõõritamiseks. Käesoleval bootleg DVD-l olid aga veel kõik lood ajast kui bänd rokkis ja originaalne oli.

8 comments:

Soprano said...

Mul on sellest CD versioon.

Anonymous said...

hei Trash mäletad kui me umbes 97. aastal Soomes joomas käisime ja ma Asematunnelist SOADi alles ilmunud esimese plaadi ossin, sest olin Tampsi käest kuulnud et vinge bänd. Sina polnud vist veel kogu bändist kuulnud.
Ah, aegu ammuseid. Eelmise aasta lõpus tõmmasin endale Mesmerize & Hypnotize ja veendusin lõplikult, et tegu on ikka valusa pasaga.

L.

Trash said...

Debüüt on parem aga ka toxicity on täitsa hüva album. See DVD versioon on fänmade, originaalreliis puudub. :(

Trash said...

@Lauri

Ma kuulasin ka tööl ükspäev need uuemad ära ja oli tüütu küll. Liiga palju, liiga tavaline ja liiga õrn.

Unknown said...

Ei kuula enam väga palju SoaD'i kuid vanem kraam oli tõesti parem.

Trash said...

Ma just täna tööl kuulasin, lisaks veel Sistersit, Slayerit, Queens of the stone age´i, Aavikkot, Nick cave´i, Front Line Assemblyt ja 242-te.

Anonymous said...

Ma kuulasin täna Five Horse Johnsonit, Kaptain Sun'i, Allhellujat, Tyrannyt, Core of the Earth'i, Melvinsit ja Sunn O)))-d.

Ma niisama teatan.

L.

Trash said...

Ma sõin täna köögivilju karripasta ja riisiga ning värskekurgisalatit.