Thursday, June 26, 2008

Criterion läheb siniseks.

Küll juba paar kuud vana uudis aga mainin siiski üle, et Criterioni esmane valik Blue-ray formaadiks on nopitud ja selle aasta oktoobris näevad ilmavalgust järgmised klassikud.

The Third Man
Bottle Rocket
Chungking Express
The Man Who Fell to Earth
The Last Emperor
El Norte
The 400 Blows
Gimme Shelter
The Complete Monterey Pop
Contempt
Walkabout
For All Mankind
The Wages of Fear

Kahtlen kas ma ise esialgu üldse Blue-ray diske ostma hakkan, kuna järjest enam suhtun meediakandjal filmidesse kui kordkasutavatesse esemetesse mille omamine ja kollektsioneerimine ei ole elus prioriteet. Kui aga antud filmide hulgast lubataks tasuta kolm valida, siis võtaksin The Wages of Fear´i, Chungking Express´i ja The Complete Monterey Pop´i. Viimane on aga ka DVD-na juba nii kena silutud pildiga ja super lisadega, et mina küll ei oska arvata mida nad veel paremaks timmida saavad.
Ootan pigem augustis ilmuvat Criterioni Salo täiendatud väljalaset.

8 comments:

Anonymous said...

Bottle Rocket

heh, criterion :)

Trash said...

Bottle Rocket on hea nunnu film aga erilist vajadust mina selle järele ei tunneks. Lisade hulgas võiks muidugi filmi lühivariant ehk demo-versioon olla.

Ulmeguru said...

«/.../ kuna järjest enam suhtun meediakandjal filmidesse kui kordkasutavatesse esemetesse mille omamine ja kollektsioneerimine ei ole elus prioriteet.»

Et hakkad filme arvutist vaatama..?

Trash said...

No nii madalale ma nüüd ka ei lange. :)

Ulmeguru said...

Oeh, ma juba kartsin, et... :)

Trash said...

Räägin situatsioonist. Kõnnin mina Balta turul ja näen uut vene filmi Mongol müügil 25 krooniga. Ostan ära ja koheselt kahetsen, sest tegelikult pole mulle seda filmi vaja ja isegi mitte 2 krooni eest. Kõnnin edasi ja pakutakse The Shawshank Redemption´i kahediskist multisub PAL´i 25 krooni eest. Loobun, sest ka seda filmi mulle pole tarvis.

NO umbes nii proovin oma isu piirata.

Ulmeguru said...

Nojah, eks ma umbes samadel ajenditel tegin omale videoplaneti kliendika, et mitte iga käkki koju osta...

Trash said...

Sa kirjuta rohkem neist filmidest ka mida laenad kui miskit huvitavat ette satub.