Wednesday, April 02, 2008

Aastaga vaatasin ära 575 filmi...

... 47 lühifilmi ja lühianimatsiooni, 19 lühifilmide ja animatsioonide kogumikku ning 19 seriaali hooaega või miniseriaali. See aasta kategoriseerus suurem osa filme horror-labeli alla, selle žanri plahvatusliku tõusu taga on arvatavasti kõigi filmiblogijate suur õudusfilmilembus mis lõpuks mindki endasse mässida on suutnud. Teine üllatuslik tõusja oli anime. 365 päeva tagasi sarnast blogi "aastaaruannet" tehes anime peaaegu, et puudus, nüüd jõudsin aga vaadata 32 jaapanist pärit täispikka joonisfilmi ja lühianimatsiooni. Žanriliselt sai vaadatud enim dokumentaalfilme, aasta peale kogunes 111 erinevat teost, ehk üks kuuendik kõigist vaadatu filmides. Keskmiselt siis umbes nädalas 3 informatiivset teost. Üllatuslik oli minu jaoks ka hinnete statistika. Oma teada proovin ikka väga kriitiline ja virisev olla aga aastas hindasin 10 punkti vääriliseks 46 teost, 9 punni sai 71 ja 8 lausa 111 filmi. Päris palju head kino. Aastake taas blogitud ja kokku juba kaks, esialgu veel jaksu on.

Suurimad tänud lähevad teile kallid lugejad ja filmisõbrad.

High five!

8 comments:

Lauri said...

Arvestades et aastas on 365 päeva siis ma ei tea kuidas sa küll üldse midagi muud jõuad teha, kui filme passida.
Töölkäimise päevad tuleb ju maha arvata veel.

Mnjaa. Mu enda number on vist umbes 20 ja 30 vahel, kui sedagi ja see ka suuresti tänu dvd - mängija soetamisele.

Trash said...

Lauri, ära ole nii tagasihoidlik. Juba minult oled viimaste kuude jooksul 20-30 filmi laenanud.

Filme ma tavaliselt peale tööd vaatangi ja vabadel opäevadel kirjutan neist.

Lauri said...

Kuule ei ole nii palju laenanud ja teiseks seisavad enamus ikka kapi peal vaatamata.
No kogu aeg on midagi muud huvitavamat teha kui filme jõllitada.
Aga ma luban et ma vaatan nad viimase kui ühe ära.

Kinno pole ka teab mis ajast saand juba, tuli praegu meelde

Trash said...

Jõulude ajal käisid ju, pole teab mis ammu. :)

Lauri said...

jajah, enne seda oli umbes 2 aastane paus või rohkemgi

J said...

Ma ise võtan nüüd ka blogimist veidi tõsisemalt, kuid selline number kisub küll moti maha. :) Kõhe hakkab seda hulka vaadates.

Respect.

Anonymous said...

Numbrit nähes arvasin, et Trashi näol on meil tegemist miljuneeri või Eesti riigi üüratutest sotsiaalabi summadest elatuva halvatuga...

Aga kommentaaris esinev sõnapaar "peale tööd" jätab otsad endiselt lahtiseks...

Unknown said...

Ma ei viitsi ise sellist statistikat koostada (oleks lihtsam, kui label arvustus eksisteeriks), aga uhkusega võin öelda seda, et praeguse seisuga on vaadatud täpselt 100 2007 filmi. :)