Monday, July 03, 2006

Blueberry

Blueberry: L'expérience secrète - Jan Kounen 2004

Tulin Neemest, kus sai taas mõnusalt aega veedetud. Ujumas jäi seekord tänu tugevale meretuulele käimata, kuid grilli, tsilli ja willi oli tuugalt. Kerge pohmelli olin suutnud ikka tekitada ja tänu sellele ei viitsinud õhtul ühtegi DVD-d riiulist otsima hakata, vaid klõpsisin niisama TV kanaleid. ETV pakkus "Blueberryt" ning kuna mul oli selle vaatamine tuleviku jaoks plaani võetud, otsustasin pigem kohe ära vaadata. Ops oli mind selle filmi eest hoiatanud. Liiga palju unenäolisust ja liiga vähe kõmmutamist. Täpselt! Western kus sherif poole filmi jooksul teises dimensioonis vedeleb ja unenäo deemonitega maid jagab pole just see õige länkkar. Arvutigraafikaga tehtud imaged olid ise enesest ilusad, kuid neid tuli liig tihti selle filmi jaoks. Tekno videosse oleksid sobinud paremini. Suure, lõpus kohustusliku tulevahetuse asemel mindi hoopis hingerännakule teispoolsusesse. Mõelge ise mis oleks saanud kui O.K. Corrali tulevahetuse ajal Wyatt Earp ja 'Doc' Holliday hoopis unenäo sfäärides lennelnud oleks. Masendav.Kultuslikku koomiksit lugenud ma pole, kuid kohati Soome sarjakuvakaupoissa lehitsenud. Koomiksi leitnant Blueberryt nägupidi tunnen ja ka Vincent Cassel sobis teda mängima küll. Oligi selline vähe kohtlane ilme kogu aeg mehel ees, justkui kohe taas teispoolsusesse vajuv. Üllataja aga oli hoopis Juliette Lewis, kes täiskasvanud naisena vägagi veetlev välja näeb. Möödas on need ajad kui ta vaid kondiseid skisosid ja rumalaid plikatirtse mängis. Welcome back Juliette ! Head näitlejad kahjuks keskpärast kunstilist punnitamist päästa ei suutnud. 2/5

3 comments:

Ulmeguru said...

Olen mõelnud, et peaks vaatama, aga ikka on midagi ette tulnud... mäletan, et millise õhinaga DVD ostsin... siis kukkusin aga haiglasse ja nii see läinud ongi...

Trash said...

Ma tahtsin ka kohe ilmumise hetkest peale filmi vaadata. See mission on nüüd täidetud. Oehhhh....

Nuxx said...

Ma olen ka passinud tükk aega momenti, et vaadata. Eks näeb kah kunagi. ETV pealt ei viitsinud kusjuures :)